Ռուսաց

Меня зовут Халед. Я студентиностранец. Раньше я жил в Иордании. Это
моя родная страна. А сейчас я живу в
Украине. Моя семья живёт в Аммане.
Раньше я тоже жил там. А сейчас я живу в
городе Сумы, потому что здесь находится
университет, где я учусь.
Моя старшая сестра Лейла замужем. Она и её муж живут в
Лондоне.
Мой младший брат Ахмед – студент. Он тоже не живёт дома,
в Иордании. Сейчас он в Росии. Он живёт в Москве и учится в
университете.
Мои дедушка и бабушка живут в Сирии,
а мой дядя и моя тётя – в Германии.
Мой друг Салим раньше жил в Танзании
в городе Дар-ес-Салам. А сейчас Салим тоже
живёт в Украине в городе Сумы, потому что
здесь он учится в университете на
подготовительном факультете.


Իմ անունը Խալեդ է ։ Ես մի օտար ուսանող. Նախկինում ես ապրում էի Հորդանանում։ Սա
իմ հայրենի երկիրը. Իսկ հիմա ես ապրում եմ
Ուկրաինա. Ընտանիքս ապրում է Ամմանում։
Նախկինում էլ եմ ապրել այնտեղ։ Իսկ հիմա ես ապրում եմ
քաղաքի Sumy, քանի որ այստեղ է
համալսարան, որտեղ ես սովորում.
Իմ ավագ քույրը Լեյլա ամուսնացած է: Նա եւ նրա ամուսինը ապրում են
Լոնդոնում.
Իմ կրտսեր եղբայր Ահմեդը ուսանող է ։ Նա էլ տանը չի ապրում,
Հորդանանում. © 2005-2017 ԱՄԻ “Նովոստի-Արմենիա” ։ Նա ապրում է Մոսկվայում եւ սովորում է
համալսարան.
Պապիկս ու տատիկս ապրում են Սիրիայում,
իսկ հորեղբայրս ու հորաքույրս ՝ Գերմանիայում։
Իմ ընկեր Սալիմը նախկինում ապրում էր Տանզանիայում
քաղաքում դար es Salaam. Եվ հիմա Սալիմը նույնպես
ապրում է Ուկրաինայում քաղաքում Sumy, քանի որ
Այստեղ նա սովորում է համալսարանում
նախապատրաստական ֆակուլտետ.

Что когда нужно делать
Утром мне нужно умыться, почистить зубы,
сделать зарядку, одеться и не опоздать на
занятия.
На уроке мне нужно внимательно слушать
преподавателя, правильно читать, переводить,
повторять фразы, писать слова в тетрадь и в
словарь.
Потом мне нужно купить продукты и
приготовить обед, помыть посуду, убрать в
комнате и на кухне.
Вечером мне нужно делать домашнее
26
задание: читать текст, понимать его, переводить непонятные
слова, писать упражнения в тетради, учить новые слова.
А ещё вечером мне нужно не только учиться, но и отдыхать.

Լսեք, կարդացեք:
Ինչ պետք է անել
Առավոտյան ես պետք է լվացվեմ, մաքրեմ ատամները,
կատարել լիցքավորման, հագնվում եւ չեն ուշանում
ուսուցում, մասնագետների պատրաստում, թրեյնինգ
Դասին ես պետք է ուշադիր լսեմ
ուսուցիչ, ճիշտ կարդալ, թարգմանել,
կրկնել արտահայտությունները, գրել բառերը տետրում եւ
բառարան.
Հետո ես պետք է գնել ապրանքներ եւ
պատրաստել ճաշ, լվանալ ճաշատեսակներ, հեռացնել
սենյակում եւ խոհանոցում.
Երեկոյան ես պետք է տնային անեմ
26
առաջադրանք: կարդալ տեքստը, հասկանալ այն, թարգմանել անհասկանալի
բառեր, գրեք վարժություններ տետրում, սովորեք նոր բառեր:
Իսկ երեկոյան ես պետք է ոչ միայն սովորել, այլեւ հանգստանալ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar